У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 23 вересня 2011 року № 4                              Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Про розгляд Протесту
Прокуратури Врадіївського району

          Розглянувши Протест Прокуратури Врадіївського району на рішення сесії № 6  від 26.07.2011року, «Про затвердження Положення про збір за ви-дачу дозволу на розміщення об’єкта торгівлі»,  № 7 від 26.07.2011 «Про за-твердження Положення про порядок обчислення та сплати комунального податку», відповідно до пункту 15 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Скасувати як такі, що суперечать чинному законодавству.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету та фінансів.



Сільський голова                                                                          О.Є.Власюк

                                       


                                                                             
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 23 вересня 2011 року № 5                              Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Про розгляд Протесту
Прокуратури Врадіївського району

          Розглянувши Протест Прокуратури Врадіївського району на рішення сесії, № 10 від 20.05.2011року « Про надання а оренду земельних ділянок до одного року»,  № 10 від 24.06.2011року « Про надання а оренду земельних ділянок до одного року»,  відповідно до пункту 15 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

1Скасувати як такі, що суперечать чинному законодавству.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію 
  з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів та охорони
  навколишнього середовища.




Сільський голова                                                                          О.Є.Власюк








                                                                                 
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 23 вересня 2011 року № 6                              Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Про затвердження преміальних виплат сільському голові та секретарю сільської ради

Керуючись  постановою Кабінету  Міністрів  України від 09.03.2006 року № 268  „Про упорядкування структури та  умов  оплати праці  працівників  апарату  органів  виконавчої  влади, прокуратури, судів  та  інших  органів”, Положенням  про  преміювання  працівників апарату  Доброжанівської,   сільської  ради № 7 від 11.01.2011 р. «Про надбавку до посадових окладів  сільського голови та секретаря сільської ради» сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити преміальні  виплати здійснені сільському голові Власюк Оксані Євгенівні та секретарю сільської ради Лисейко Наталії Ярославівні  відповідно до розпоряджень від 18.04.2011 року №27 від 03.03.2011 року №13 та від 22.07.2011р. № 46 (Розпорядження додаються)

        2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.

Сільський голова                                                                          О.Є.Власюк

                                                     







                                                 У К Р А Ї Н А   
                                  ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
               ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                      РІШЕННЯ

від 23 вересня  2011 року  № 2                      Х сесія шостого скликання   

Про забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»

З метою забезпечення координації роботи виконавчих органів Добро-жанівської сільської ради при виконанні Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» на підставі статей 42 та 50 Закону Украї-ни “Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 року №740 «Про затвердження граничних норм ви-трат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інфо-рмацію» сільська  рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити:
1.1. Порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Доброжанівська сільська рада та її виконавчі органи (додаток 1).
1.2. Перелік відомостей, які становлять інформацію з обмеженим до-ступом (додаток 2).
2.Згідно розпорядження сільського голови від 12.08.2011року №48 призначити відповідальним за розгляд запитів на інформацію, що  надійшли усно, електронною поштою, факсом, телефоном або поштою, якщо у такій кореспонденції зазначено, що це запит на інформацію Лисейко Наталію Ярославівну, секретаря сільської ради.
3. Секретарю Лисейко Н.Я. забезпечити системне і оперативне оприлюднення в мережу  Інтернет на сайті Доброжанівської сільської ради                               
dobrjanovka.g3g.ru  інформації відповідно до положень статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;     
3. Затвердити примірну форму бланку запиту на інформацію (додаток 3) та у встановленому порядку довести її до громадськості. 
4. Контроль за даним рішенням покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку та соціального захисту населення.

         
          Сільський голова                                          О.Є.Власюк

                                                                                 Додаток 1
                                                                   до рішення Х сесії Доброжанівської
                                                                    сільської ради шостого скликання
                                                                                  від 23.09.2011р.  №2
Порядок
забезпечення доступу до публічної інформації

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Порядок забезпечення доступу до публічної інформації                        (надалі - Порядок) розроблено відповідно до статей 34, 40 Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну таємницю», «Про захист персональних даних», «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави», Наказу Служби Безпеки України від 12.08.2005  N 440 «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю» та інших законодавчих актів, якими регламентуються відносини щодо надання інформації.
1.2. Даний Порядок діє протягом терміну чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації».
ІІ. ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
2.1. Розпорядники інформації зобов’язані оприлюднити таку інформацію:
- про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);
- нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо-організаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;
- перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення;
- порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;
- інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник;
- інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;
- плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;
- розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки;
- загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку;
- звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;
- інформацію про діяльність виконавчих органів Доброжанівської сільської ради, а саме про їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адреси офіційного веб-порталу та електронної пошти;
- прізвище, ім’я та по батькові, номери засобів зв’язку, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;
-  розклад роботи та графік прийому громадян;
- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
- перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;
- перелік і службові номери засобів зв’язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників;
- порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень виконавчих органів Доброжанівської сільської ради, їх дій чи бездіяльності;
- систему обліку, види інформації, якою володіють виконавчі органи Доброжанівської  сільської ради;
- іншу інформацію про діяльність виконавчих органів Доброжанівської сільської ради, порядок обов’язкового оприлюднення якої встановлений законом.
2.2. Зазначена вище інформація підлягає обов’язковому оприлюдненню на  інформаційному  стенді  сільської ради або через мережу  Інтернет на сайті Доброжанівської сільської ради  dobrjanovka.g3g.ru   невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.
2.3. Проекти нормативно-правових актів, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Вказана норма не поширюється на  рішення по зверненнях громадян, що надійшли  пізніше 20 робочих днів  до  дня  їх розгляду на  сесії сільської ради або засіданні виконавчого  комітету.
2.4. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.
2.5.  Доступ до інформації забезпечується шляхом:
- систематичного та оперативного оприлюднення інформації:
- в офіційних друкованих виданнях;
- на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет;
- на інформаційних стендах;
- будь-яким іншим способом;
- надання інформації за запитами на інформацію.
2.6. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до законодавства при дотриманні сукупності таких вимог:
2.6.1. Виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням  чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для  запобігання  розголошенню  інформації, одержаної
конфіденційно, або  для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
2.6.2. Розголошення  інформації  може завдати істотної шкоди  цим інтересам;
2.6.3. Шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
2.7. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він  правомірно оприлюднив  її раніше.
2.8.    Перелік інформації з обмеженим доступом наведено в додатку 2.
2.9. Розпорядники інформації зобов’язані вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до інформації про особу іншими особами.
2.10. Запит на інформацію повинен містити:
- ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
2.11. Відповідальні особи з питань запитів на інформацію після надходження запиту:
- систематизують та аналізують запити з метою визначення їх відношення до публічної інформації, інформують запитувача інформації про можливість її отримання;
- у разі, якщо інформація не є публічною, або запит по суті є зверненням, або порядок надання інформації регламентується іншими законодавчими актами, доводять до відома запитувача інформації спосіб та порядок її отримання;
- після попереднього розгляду та згідно резолюції керівництва передають інформаційний запит на виконання до відповідного розпорядника інформації та контролюють строк їх виконання;
- ведуть реєстрацію інформаційних запитів (окремо письмових, усних та тих, які надійшли за телефоном, факсом та електронною поштою).
2.12. Розгляд запитів на публічну інформацію має наступні строки:
-  розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання ним запиту;
- у разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. При цьому клопотання про термінове опрацювання має бути обґрунтованим;
- у разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
2.13. Відповідь на запити надається в усній, письмовій чи іншій формі, яка б задовольняла запитувача (телефон, факс, електронна пошта).
2.14. Інформація на запит надається безкоштовно. У разі, якщо  задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
2.15. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
2.16. Інформація вважається наданою, якщо органи Доброжанівської сільської ради:
- забезпечили її оприлюднення в установленому порядку, про що повідомлено запитувача;
- забезпечили доступ до засідань Доброжанівської сільської ради та засідань виконавчого комітету Доброжанівської сільської ради, а також до засідань колегіальних та робочих органів Доброжанівської сільської ради та її виконавчого комітету;
- надана письмова відповідь на інформацію запитувачу інформації;
- якщо запитувач інформації має отримувати її в інший спосіб, обумовлений діючим законодавством, яке чинне до внесення до нього відповідних змін.
2.17. Запитувачі інформації мають право робити виписки з наданих їм для ознайомлення офіційних документів, фотографувати їх, записувати текст на магнітну плівку тощо.
2.18. Інформація, отримана в результаті запиту, не  може  бути  використана  для  закликів  до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України,  пропаганди  війни,  насильства,  жорстокості, розпалювання міжетнічної,  расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
2.19. Запитувачі інформації мають право доступу до визначених спеціальних місць для роботи з документами.
2.20. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
- розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
- особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;
- не дотримано вимог до запиту.
2.21. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
2.22. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
2.23. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
- дату відмови;
- мотивовану підставу відмови;
- порядок оскарження відмови;
- підпис.
2.24. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.
2.25. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення у визначені законом строки, у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
2.26. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
- дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;
- причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений строк;
- строк, у який буде задоволено запит;
- підпис.
2.27. Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до суду.

Секретар сільської ради                                                Н.Я.Лисейко
















                                                                                   Додаток 2
                                                                   до рішення Х сесії Доброжанівської
                                                                сільської ради шостого скликання
                                                                                 від 23.09.2011р.  №2

                                    Перелік відомостей з обмеженим доступом   
                       
1. Перелік відомостей з обмеженим доступом, які містять службову інформацію це:
- ідентифікаційні номери фізичних осіб-платників податків;
- зведені відомості про економічний і технічний стан мереж життєзабезпечення населення;
- перелік об’єктів, що належать до категорії цивільної оборони;
- зведені відомості про сили і засоби інженерного захисту населення села;
- зведені відомості про використання захисних споруд ЦО для потреб населення села;
- зведені відомості про кількість населення, яке проживає в зонах можливих заражень та можливої евакуації, можливі страти, площу можливого зараження;
- зведені відомості про потребу та наявність запасів фінансових і матеріально-технічних ресурсів на об’єктах господарської діяльності для попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій;
- відомості архівного фонду, що містять конфіденційну інформацію про особу, а також створюють загрозу для життя чи недоторканності житла громадян;
- відомості Національного архівного фонду, що захищають права та законні інтереси власників документів та можуть бути використаними тільки з дозволу власника документів;
- інформація з протоколів засідання виконавчого комітету з питань захисту прав дитини;
- інформація до звернень, заяв громадян;
- особові справи дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які проживають в  сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах;
- відомості про реєстрацію випадків здійснення насильства в сім’ї стосовно дітей та дітьми;
- відомості про реєстрацію повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування;
- відомості (повідомлення, заяви, акти, довідки, листи тощо) щодо роботи про вчинення насильства в сім’ї або реальну загрозу його вчинення;
- відомості з даних сімей та осіб, які опинились у складних життєвих обставинах;
- відомості з даних сімей та осіб, які знаходяться під соціальним супроводом;
- відомості обліку дітей, які направлені в дитячі заклади на повне державне утримання;
- відомості первинного обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- відомості з актів рейдів-перевірок по попередженню дитячої бездоглядності;
- відомості з актів обстеження матеріально-побутових умов проживання;
- витяги з обліково-статистичних карток дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- відомості з документів (довідки, заяви, інформації, листи тощо) з питань працевлаштування дітей;
- відомості з декларації про доходи посадових осіб, окрім тих осіб, які претендують на зайняття чи займають виборну посаду в органах влади чи членів їх сімей, та які обіймають посаду службовця І або ІІ категорії;
- відомості про облік трудових книжок;
- відомості щодо штатно-кошторисної дисципліни та інвентаризації;
- відомості щодо ревізій та перевірок фінансової діяльності;
- відомості з документів (рішення, подання, клопотання, характеристики) про нагородження відзнаками та присвоєння почесних звань;
- дані про депутатські звернення, депутатські доручення депутатів Доброжанівської  сільської ради та документи з їх виконання;
- інформація про діяльність постійних депутатських комісій;
-  відомості з розпоряджень сільського голови з кадрових питань;
- дані доповідних записок;
- дані з протоколів апаратних нарад у сільського голови;
- відомості про документообіг;
- відомості з проектів рішень, рішень виконавчого комітету з питань, про переоформлення технічної документації, про оформлення права власності, рішень виконавчого комітету, які відносяться до внутрішньо-організаційної діяльності;
- дані з протоколів засідань виконавчого комітету та матеріалів до них;
- дані з розпоряджень сільського голови, які стосуються питань внутрішньо-організаційної діяльності виконавчого комітету;
- поточна інформація про зміни до помісячного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету;
- відомості з первинних документів і додатків до них, що фіксують факт виконання господарських записів, бухгалтерські книги та реєстри;
- відомості з особових рахунків працівників;
- відомості з первинних документів, що відображають фінансово-господарську діяльність Доброжанівської сільської ради і містять інформацію, яка використовується для службового користування;
- відомості з запитів виборців та документів до них щодо змісту особистих персональних даних;
- відомості про осіб, щодо яких судом протягом попереднього місяця було скасовано рішення про визнання їх недієздатними, внаслідок чого щодо них була припинена опіка;
- відомості про виборців, щодо яких протягом попереднього місяця встановлено постійну нездатність пересуватися самостійно;
- дані з документів (списки відповідальних осіб, їх контактні телефони, електронні адреси, копії відповідних наказів) про суб’єктів подання відомостей для поновлення персональних даних Державного реєстру виборців;
- дані з листування з органами, закладами, установами, організаціями щодо перевірки відомостей, зазначених у заявах виборців;
- дані з листування з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування щодо надання статистичної інформації про кількісні характеристики виборчого корпусу;
- відомості з актів приймання-передачі документів, складені під час зміни відповідальних працівників виконкому сільської ради;
- матеріали стосовно створення та забезпечення комплексної системи захисту інформації (інструкції, плани роботи тощо);
-  відомості щодо розслідування нещасних випадків;
- перелік посад і професій, за яким  бронюються військовозобов’язані;
- відомості про кількість заброньованих військовозобов’язаних;
- відомості, що розкривають схеми та джерела водо - забезпечення, крім відомостей, що становлять державну таємницю;
- відомості з генерального плану села (графічна частина та пояснювальна записка) на паперових та магнітних носіях;
- інформація з планово-картографічних матеріалів;
- інформація з каталогів координат та висот пунктів геодезичної мережі;
- відомості з плану села виконаних на топографічних матеріалах у масштабі: 1:10000, 1:5000 (в паперових носіях), 1:2000 - на паперових та магнітних носіях ;
- відомості з проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність /оренду;
- відомості з технічної документації із землеустрою із складання державного акта на право власності/оренди на земельні ділянки;
- відомості з актів реєстрації актів цивільного стану;
- відомості про вчинення нотаріальних дій;
2. Розпорядники інформації, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
3. Порядок доступу до таємної інформації регулюється Законом України «Про доступ до публічної інформації» та спеціальними законами.
4. Керівники виконавчих органів сільської ради можуть, виходячи із змісту питання і конкретної ситуації, присвоювати документам гриф «Для службового користування»  і поза межами цього Переліку та робити винятки із нього.

Секретар сільської ради                                          Н.Я.Лисейко
                                                                               





                                               Додаток 3
                                                                                 до рішення Х сесії Доброжанівської
                                                                                сільської ради шостого скликання
                                                                                від 23.09.2011р.  №2

Примірна форма бланку запиту на інформацію
юридичної або фізичної особи

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
на отримання публічної інформації

Розпорядник інформації 
Кому

Ім’я (найменування) запитувача, поштова адреса, номер засобу зв’язку, якщо такий є

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, до якого зроблено запит

Загальний опис інформації

Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою /Вказати поштову адресу/
Факсом /Вказати номер факсу/
Електронною поштою /Вказати E-mail/
             
Контактний телефон
Дата запиту, підпис
                    Зареєстровано_____________________________________________
                    __________________________________________________________







Секретар сільської ради                                                    Н.Я.Лисейко

 





                                                 У К Р А Ї Н А   
                                  ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
               ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                      РІШЕННЯ

від 23 вересня  2011 року  № 3                      Х сесія шостого скликання   

Про продовження терміну
договору оренди земельної ділянки
з ПАТ «Укртелеком»

             Розглянувши клопотання  ПАТ «Укртелеком» про продовження  дії договору оренди земельної  ділянки площею 86,18 м2  для розташування та обслуговування об’єкту зв’язку та телекомунікацій в межах Дорожанівської сільської  ради в селі Доброжанівка вул. Леніна 2а,  в селі Богемка вул. Леніна, 40 площею 18,2 м2, керуючись ст.ст. 12, 134 частини 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, Законом України «Про оренду землі»,  ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

ВИРІШИЛА:

      1.Продовжити дію Договору оренди земельної ділянки  площею 86,18 м2    для розташування та обслуговування об’єкту зв’язку та телекомунікацій в межах Дорожанівської сільської  ради в селі Доброжанівка вул. Леніна 2а, терміном на 5 ( п’ять)  років, за умови  заключення   Договору оренди  на приміщення та земельну ділянку  площею 18,2  м2  для розташування та обслуговування об’єкту зв’язку та телекомунікацій в межах Дорожанівської сільської  ради в селі Богемка вул. Леніна, 40 .

2.Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

Сільський голова             /ПІДПИС/                                      О.Є.Власюк
З оригіналом згідно
Секретар сільської ради                                                          Н.Я.Лисейко             
       
       
                                                         
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я
від 23 вересня 2011 року № 7                          Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Про надання чергової
та соціальної відпустки
сільському  голові

          Відповідно до статті 74 КЗПП України, статей 10, 19 Закону України «Про відпустки», статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», статті 25 Закону України «Про місцеве само-врядування в Україні»,  та затвердженого графіка відпусток на 2011 рік / рішення № 2 від 11.01.23011 року ІІ сесії шостого скликання / сільська рада

ВИРІШИЛА:

1.Надати сільському голові Власюк Оксані Євгенівні основну щорічну
відпустку за відпрацьований період з 12 листопада 2010 року по 11 листо
пада 2011 року, на 15 календарних днів з 03жовтня 2011 року по 17 жовтня
2011 року

2. .Надати сільському голові Власюк Оксані Євгенівні щорічну додаткову соціальну відпустку на дітей віком до 15 років терміном на 10 днів з 17 жовтня 2011 року по 27 жовтня 2011 року

2. Бухгалтеру сільської ради Вишневській Е.Ф. зробити відповідні нараху-вання.

3. Контроль за виконанням данного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.

Сільський голова                                                                О.Є.Власюк       

       

У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 23 вересня 2011 року № 8                           Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Підготовка закладів освіти по
Доброжанівській сільській раді
до нового навчального 2011 – 2012 року.
Стан харчування дітей.

           Заслухавши інформацію сільського голови Власюк О.Є. по питанню підготовки закладів освіти до нового навчального 2011 – 2012 року, взявши до уваги протокольні доручення голови РДА  від 06.09.2011 р № 7, відповідно статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Рекомендувати директорам Доброжанівської ЗОШ І – ІІІ ст. Баранюку П.С. та Богемської ЗОШ І ст. Андрш Н.І., з метою повноцінного харчування дітей та зміцненню матеріально – технічної бази навчальних закладів, підтримувати зв’язки з одноосібниками, фермерами та сільгосппідприємствами по залученню благодійної та спонсорської допомоги. Направляти листи  з проханням допомоги навчальним закладам.

   3.  Контроль за виконанням данного рішення покласти на постійну 
        комісію з питань планування бюджету та фінансів.

 

    Сільський голова              /ПІДПИС/                                 О.Є.Власюк     
    З оригіналом згідно
    Секретар сільської ради                                                      Н.Я.Лисейко

                                                                                           
                                                                                        Додаток
                                                                                 до рішення Х сесії Доброжанівської
                                                                              сільської ради шостого скликання
                                                                                від 23.09.2011р.  № 8

             На території Доброжанівської сільської ради розташовані дві загальноосвітні школи : Доброжанівська ЗОШ І –ІІІ ст. та Богемська ЗОШ І ст. В Доброжанівській ЗОШ – директор Баранюк П.С., навчаються 138 учня, з них харчується  112 учнів, на харчування  учнів початкових класів з державного бюджету виділяється 1,90 грн ,  діти з малозабезпечених сімей харчуються за 50 % . Для повноцінного харчування дітей батьки надають спонсорську допомогу у вигляді продуктів харчування та з проплатою необхідних коштів за обіди.
       Дирекції шкіл підтримують зв’язки з одноосібниками, фермерами та сільгосппідприємствами по залученню благодійної та спонсорської допомоги на продукти харчування та на зміцнення матеріально – технічної бази.
        Підвіз дітей здійснюється шкільним автобусом , який знаходиться на балансі у Врадіївському відділі освіти. За рекомендаціями РДА, сільським радам доручено розглянути питання щодо виділення  коштів на підвіз дітей. Згідно ст. 85 Бюджетного Кодексу України кошти можуть виділятися за рахунок  вільного залишку  бюджету сільської ради.
      Станом на вересень місяць 2011 в бюджеті сільської ради вільних залишків немає, вони витрачені на покриття захищених статей.
        За спонсорською допомогою  директора ФГ «Оазіс» Колісніченко В.І. буде вирішено дане питання, а саме  придбання дизельного палива та необхідних запчастин для двигуна шкільного автобуса.



    Сільський голова                   /ПІДПИС/                             О.Є.Власюк     
    З оригіналом згідно
    Секретар сільської ради                                                      Н.Я.Лисейко











У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 23 вересня 2011 року № 9                           Х сесія шостого скликання
село Доброжанівка

Про оформлення права власності
на об’єкт нерухомого майна,
комунальної власності
адмінбудинка сільської ради.

                   Відповідно до пп 10 п «б» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та абзацом 12 пп «а»  п 6.1 Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2001 р.
за № 7/5, ч.2 ст. 92 Земельного Кодексу України, враховуючи Припис Прокуратури Врадіївського району від 09.09.2011 №22 – 3718 вих 4, сільська рада 

ВИРІШИЛА:

1. Оформити право власності на об’єкт нерухомого майна комунальної власності  адмінбудинка сільської ради за адресою село Доброжанівка вул. Леніна 2а.
2. Звернутися до Державного комунального підприємства «Первомайське міжміське бюро технічної інвентаризації», провести реєстрацію права власності на об’єкт нерухомого майна комунальної власності, згідно з цим рішенням.
3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

    Сільський голова                                                                О.Є.Власюк