У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
від 20 травня 2011 року № 1 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про внесення змін до бюджету
Доброжанівської сільської ради
на 2011 рік
Відповідно до ст. статей 143, 144 Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік ” .,на підставі п. 23 частини 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження РДА №175-р від 16.05.11 р.,
« Про внесення змін до районного бюджету» сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Взяти до відома інформацію головного бухгалтера, щодо необхідності внесення змін до бюджету Доброжанівської сільської ради на 2011 рік.
2.Внести зміни в дохідну частину загального фонду сільського бюджету:
2.1. Збільшити дохідну частину загального фонду сільського бюджету за рахунок надходження субвенції з районного бюджету за КБКД 41035003 «Інші субвенції» на суму 25 000 грн.
3.Затвердити уточнений обсяг доходів загального фонду бюджету Доброжанівської сільської ради на 2011 рік в сумі 761 919 грн. ( дод. № 1 ) .
4.Внести зміни у видаткову частину загального фонду сільського бюджету:
4.1.Збільшити обсяг видатків загального фонду сільського бюджету за рахунок надходження субвенції з районного бюджету за КТКВК 070201 « Загальноосвітні школи (в т ч школа - дитячий садок, інтернат при школі), спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми» на суму 25 000 грн. у т ч КЕКВ 1111 + 20 000 грн., КЕКВ 1120 + 5000 грн.
4.2. Збільшити обсяг видатків загального фонду бюджету за рахунок залучення вільного залишку коштів , який склався станом на 01.01.2011 р. на загальну суму 22665 грн., у тому числі:
- КТКВК 010116 на суму 1730 грн.
- КТКВК 070101 на суму 1500 грн.
- КТКВК 070201 на суму 19235 грн.
- КТКВК 110204 на суму 200 грн.
5. Внести зміни у видаткову частину спеціального фонду сільського бюджету.
5.1. Збільшити видатки спеціального фонду за рахунок залучення вільного залишку коштів які склалися станом на 01.01.2011 р за КТКВК 240601
« Охорона та раціональне використання природних ресурсів» КЕКВ 1131 на суму 1600 грн.
6.Затвердити уточнений обсяг видатків загального фонду бюджету Доброжанівської сільської ради на 2011 рік в сумі 784 584 грн., видатків спеціального фонду у сумі 26280 грн., у тому числі бюджет розвитку у сумі 8600 грн. ( дод. № 2, 3 ) .
7. Затвердити загальний фонд сільського бюджету з дефіцитом у сумі 22665 грн., джерелом покриття, якого визначити залучення вільного залишку бюджетних коштів на початок року ( БКФБ 208100).
8. Затвердити спеціальний фонд сільського бюджету з дефіцитом у сумі 1600 грн.. джерелом покриття, якого визначити залучення вільного залишку бюджетних коштів на початок року (БКФБ 208100).
9.Затвердити Протоколи постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів Доброжанівської сільської ради :
№ 2 від 10.02.11 р. № 3 від 14.02.11 р.; № 4 від 23.02.11 р.
№ 5 від 15.03.11 р. № 6 від 24.03.11 р. № 7 від 24.03.11 р.
№ 9 від 12.04.11 р. № 10 від 14.04.11 р. № 11 від 20.04.11 р.
№ 12 від 29.04.11 р. № 13 від 16.05.11 р.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.
Сільський голова О.Є. Власюк
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2011 року №2 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про скасування
регуляторних актів
На виконання Закону України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до п 15 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 34 Регламен-ту роботи сільської ради шостого скликання, затвердженого рішенням сільської ради від 26 листопада 2010 року №7 та рекомендацій постійних комісій, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Рішення сільської ради від
- 03 березня 2010 року № 2 «Про затвердження тимчасового порядку
Погодження прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію в межах
Доброжанівської сільської ради»;
- 03 березня 2010 року № 9 «Про встановлення ставок земельного
податку та розміру орендної плати на 2010 рік в межах населених
пунктів»
- 29 грудня 2010 року №2 « Про затвердження місцевих податків та зборів Доброжанівської сільської ради на 2011 рік»
- 29 грудня 2010 року № 3 «Про затвердження вартості послуг за вчинення нотаріальних дій»
- 23 січня 2009 року №3 «Про затвердження Положення про збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг»
- 23 січня 2009 року №4 «Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати комунального податку»
- 15 квітня 2009 року №7 «Про сплату громадянами сільської ради за користування громадськими пасовищами»
- 25 квітня 2008 року «Про розмір плати за водокористування»
- 08 жовтня 2008 року «4 «Про затвердження норм споживання води абонентами сільської ради»
- 24 грудня 2008 року №2 «Про встановлення плати за оренду приміщень клубів сільської ради та встановлення вартості квитка на дискотеку»
Зняти з контролю, в зв’язку з тим, що рішення не відповідають вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Сільський голова О.Є.Власюк
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2011 року №3 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про визнання рішень
сільської ради такими,
що втратили чинність
Відповідно до п. 15 статті 26 Закону України «Про місцеве самовря-дування в Україні», статті 34 Регламенту роботи сільської ради шостого скликання, затвердженого рішенням сільської ради від 26 листопада 2010 року №7 та рекомендацій постійних комісій, відповідно до клопотання № 219/01-06 від 21.03.2011р. відділу держкомзему у Врадіївському районі Миколаївської області, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Визнати такими,що втратили чинність рішення сільської ради:
- 03 березня 2010 року № 11 « Про надання земельної ділянки до року»;
- 04 червня 2010 року №4 « Про надання земельної ділянки до року»;
- 25 жовтня 2010 року № 6 « Про надання земельної ділянки до року»;
- 23 березня 2010 року № 7 « Про надання земельної ділянки до року»;
як таких, що не відповідають вимогам чинного законодавства.
Сільський голова О.Є.Власюк
К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2011 року №4 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про розгляд Протесту
Прокуратури Врадіївського району
Розглянувши Протест Прокуратури Врадіївського району на рішення №1 від 11.01.2011 року «Про бюджет Доброжанівської сільської ради на 2011 рік», відповідно до пункту 15 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати пункт 1 рішення сільської ради №1 від 11.01.2011 року «Про бюджет Доброжанівської сільської ради на 2011 рік», як такий, що не відповідає до норм чинного законодавства.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку та соціального захисту населення.
Сільський голова О.Є.Власюк
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2011 року № 5 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про бюджет Доброжанівської
сільської ради на 2011 рік .
Відповідно до статей 143, 144 Конституції України, Бюджетного кодексу України , Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік ” на підставі п. 23 частини 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити загальний обсяг доходів бюджету Доброжанівської сільської ради на 2011рік у сумі 756499 грн. із них відповідно до статті 36 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік » обсяг дотації вирівнювання в сумі 530129 грн.,
2. Обсяг доходів загального фонду бюджету Доброжанівської сільської ради визначити в сумі – 731819 грн., спеціального фонду бюджету – 24680 грн.
3. Затвердити загальний обсяг видатків бюджету Доброжанівської сільської ради у сумі 756499 грн., із них обсяг видатків загального фонду бюджету в сумі 731819 грн. та видатків спеціального фонду бюджету – 24680 грн. за функціональною класифікацією бюджету ( дод. №2 ) та в розрізі голо-вних розпорядників коштів місцевого бюджету (дод. №3 ).
4. Встановити розмір оборотної касової готівки бюджету Доброжанівської сільської ради на 1 січня 2011року в сумі 1500 грн.
5. Затвердити субвенцію, що передається до районного бюджету з бюджетів сіл та селищ на виконання загально районних програм у сумі 51600 грн.
6. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду місцевого бюджету на 2010 рік за їх структурою:
- оплата праці працівникам бюджетних установ ( код 1110 );
- нарахування на заробітну плату ( код 1120 );
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132 );
- забезпечення продуктами харчування ( код 1133 );
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160 );
- трансферти місцевим бюджетам ( код 1320 );
- трансферти населенню ( код 1340 ).
7. Установити, що відповідно до ст.. 50 Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік ” планові обсяги тимчасових касових розривів місцевого бюджету, пов’язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівникам бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та продуктів харчування, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в обов’язковому порядку Головним управлінням Державного казначейства України в Миколаївській області в межах планового бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування коштами.
8. Установити, що в 2011 році суми дотації вирівнювання бюджету сільської ради перераховуються Головним управлінням Держказначейства України в Миколаївській області шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду районного бюджету, що надійшли на аналітичні рахунки обліку доходів місцевих бюджетів на відповідній території.
9. Установити, що перерахування коштів з бюджету сільської ради на виконання власних повноважень здійснюються Головним управлінням Держказначейства України в Миколаївській області за рахунок надходження доходів загального фонду відповідного місцевого бюджету, згідно з нормативами щоденних відрахувань, відповідно до укладених угод.
10. Забезпечити у повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці, на проведення розрахунків за електроенергію, природний газ, послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь - якої простроченої заборгованості із зазначених видатків.
10. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах, виходячи з обсягів бюджетних призначень, забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв в межах встановлених та обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменше, як на 20 %.
11. Надати право головному бухгалтеру сільської ради, в разі необхідності, за погодженням з постійною депутатською комісією сільської ради питань планування бюджету та фінансів, здійснювати протягом 2011року перерозподіл бюджетних асигнувань загального та спеціального фондів в межах функціональної та економічної класифікації. Дозволити головному бухгалтеру за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету та фінансів за умови внесення змін до обсягів міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів, що впливають на збільшення дохідної та видаткової частини бюджету проводити їх розподіл з наступним затвердженням на черговій сесії.
13. З метою наповнення власних дохідних джерел сільського бюджету та забезпечення виконання районних програм , надати право сільській раді здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів на рахунках сільського бюджету, у банківських установах на умовах депозитного обслуговування бюджетних коштів за погодженням з постійною комісією районної ради з питань планування бюджету, фінансів та інвестицій.
14. Установити, що відповідно до ст. 59, 80 Бюджетного Кодексу України у поточному році встановлюється звітність про виконання сільського бюджету:
- квартальний річний звіти про виконання районного бюджету у двомісячний термін після завершення відповідного бюджетного періоду подаються сільській постійній комісії з питань планування бюджету, фінансів та інвестицій в обсягах і за єдиними формами, встановленими Держказначейством України.
15. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.
Сільський голова О.Є.Власю
УКРАЇНА
Доброжанівська сільська рада
Врадіївського району Миколаївської області
РІШЕННЯ
від 20 травня 2011 р. № 6 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про затвердження Положення
про порядок підготовки та прийняття
регуляторних актів Доброжанівської
сільської ради
На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2004 р. №150 та керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки та прийняття регуляторних актів Доброжанівської сільської ради (додається).
2. Виконавчому комітету Доброжанівської сільської ради (секретар виконкому Лисейко Н.Я.) забезпечити опублікування даного рішення в газеті «Вісник Врадіївщини» або розміщується на офіційній сторінці розробника проекту у мережі Інтернету в 10-денний термін із дня його прийняття.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, та фінансів.
Сільський голова О.Є.Власюк
Затверджено рішенням VІ сесії
шостого скликання
від 20.05.2011 р. № 6
Положення про порядок підготовки та прийняття
регуляторних актів Доброжанівської сільської ради
I. Загальні положення
1.1 Метою положення про порядок підготовки регуляторних актів Доброжанівської сільської ради (далі - Положення) є встановлення єдиного підходу до обґрунтування проектів та прийняття прозорих, ефективних та економічно доцільних регуляторних актів, а також усунення перешкод для розвитку підприємницької діяльності. Положення регулює процеси підготовки, прийняття проектів регуляторних актів та визначення ефективності прийнятих рішень.
1.2. Положення розроблене на підставі Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності "(далі – Закону) та Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. №308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»
II. Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
2.1.Планування роботи сільської ради з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності здійснюється в рамках підготовки та затвердження плану роботи ради в порядку, встановленому Законом України " Про місцеве самоврядування в Україні ”, регламентом сільської ради, з урахуванням вимог статті 7 Закону України ” Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”.
2.2. План діяльності сільської ради з підготовки проектів регуляторних актів та зміни до нього оприлюднюються в газеті " Вісник Врадіївщини” – друкованому засобі масової інформації Врадіївської районної ради або розміщується на офіційній сторінці розробника проекту у мережі Інтернету.
III. Підготовка проектів регуляторних актів та порядок їх розгляду.
3.1. При підготовці проекту регуляторного акта у сфері господарської діяльності його розробник готує аналіз регуляторного впливу до оприлюднення проекту регуляторного акту з метою одержання зауважень і пропозицій, а при одержанні їх після опублікування проекту вирішує питання про їх урахування, виходячи при цьому з вимог статей 4,8,9,13 Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”.
3.2.Порядок розгляду і прийняття Доброжанівською сільською радою регуляторних актів у сфері господарської діяльності регламентується Законами України " Про місцеве самоврядування " , " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 ”Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта ” та цим Положенням. Відповідно до цього порядку розглядаються і приймаються регуляторні акти, окремі положення яких спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між Доброжанівською сільською радою та суб’єктами господарювання
3.3. При розгляді і прийнятті регуляторних актів у сфері господарської діяльності сільська рада виходить з того, що згідно із Законом України ”Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” ця діяльність спрямовується на вдосконалення правового регулювання господарських відносин, а також відносин між регуляторним органом влади та суб’єктами господарювання, на недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів, зменшення втручання держави в діяльності суб’єктів господарювання та усунення перешкод для розвитку господарської діяльності, що проводиться в межах, у порядку та у спосіб, встановлені Конституцією України та Законами України.
3.4. Кожен проект регуляторного акта в сфері господарської діяльності, внесений на розгляд сільської ради, подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта положенням Закону України " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ", зокрема принципам державної регуляторної політики ( стаття 4) й вимогам до підготовки аналізу регуляторного впливу (стаття 8).
3.5. Відповідальна постійна комісія ради може прийняти рішення про забезпечення підготовки експертного висновку щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акта у випадках, передбачених ст.33 Закону та в порядку, встановленому частинами другою та третьою статті 34 цього Закону. Підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу винесеного проекту регуляторного акта забезпечує відповідальна постійна комісія ради.
3.6. У разі внесення на розгляд сесії сільської ради проекту регуляторного впливу відповідальна постійна комісія приймає рішення про направлення проекту регуляторного акта на доопрацювання органу чи особі, які внесли проект.
3.7. На підставі аналізу регуляторного впливу, яким супроводжувався проект регуляторного акта при його внесенні на розгляд сесії сільської ради, або експертного висновку щодо регуляторного впливу цього проекту, відповідальна постійна комісія готує свої висновки про відповідність проекту регуляторного акта вимогам ст.ст. 4 та 8 Закону.
3.8. Висновки відповідальної постійної комісії передаються для вивчення постійній комісії сільської ради, до сфери відання якої належить супроводження розгляду проекту регуляторного акта в раді (профільній постійній комісії) , за винятком випадків, коли відповідальна постійна комісія є профільною постійною комісією. При представленні та пленарному засіданні сільської ради проекту регуляторного акта голова відповідальної постійної комісії доповідає висновки цієї постійної комісії про відповідність проекту регуляторного акта вимогам ст.ст. 4, 8 Закону.
3.9. У разі оприлюднення проектів регуляторних актів за рішенням сільської ради або її відповідальної постійної комісії функцію розробника проекту виконує орган, особа чи група осіб, які внесли цей проект на розгляд сесії сільської ради, якщо інше не встановлено у рішенні сільської ради чи відповідальної постійної комісії.
3.10. Зауваження і пропозиції щодо оприлюдненого проекту регуляторного акта, внесеного на розгляд сесії сільської ради, та щодо відповідного аналізу регуляторного впливу надаються фізичними та юридичними особами,їх об’єднаннями розробникові цього проекту та профільній постійній депутатській комісії.
3.11. Строк, упродовж якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта й не може бути меншим, ніж один місяць та більшим, ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу. Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані впродовж встановленого строку, підлягають обов'язковому розгляду розробником цього проекту. За результатами цього розгляду розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє.
3.12. Регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений сільською радою, якщо відсутній аналіз регуляторного впливу та (або) якщо проект регуляторного акта не був оприлюднений. У разі виявлення будь-якої з цих обставин у прийнятому рішенні сільський голова вживає заходи для припинення виявлених порушень, у тому числі відповідно до закону - скасувати або зупинити дію регуляторного акта, прийнятого з порушеннями.
3.13. Проекти регуляторних актів можуть оприлюднюватися в будь-який спосіб, який гарантує доведення інформації до мешканців Доброжанівської територіальної громади: як у друкованих засобах масової інформації, так і на офіційному сайті сільської ради у мережі Інтернет.
3.14. Регуляторний акт, прийнятий сільською радою, офіційно оприлюднюється в газеті «Вісник Врадіївщини » - друкованому органі Врадіївської районної ради та на офіційному сайті сільської ради у мережі Інтернет, в терміни, визначені Законом.
IV. Виконання заходів щодо відстеження регуляторних актів
4.1. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.
4.2. Виконання заходів щодо відстеження результативності регуляторних актів, прийнятих сільською радою, забезпечується її виконавчим органом у терміни та порядку, визначені Законом. Звіт про відстеження результативності регуляторних актів сільська рада оприлюднює у газеті «Вісник Врадіївщини » в десятиденний термін із дня підписання цього звіту.
4.3. Наступного робочого дня з дня оприлюднення звіту про відстеження результативності регуляторного акта виконавець подає звіт до головної (профільної) постійної комісії сільської ради.
4.4. Рішення про необхідність перегляду регуляторного акта на підставі аналізу звіту про відстеження його результативності приймає головна (профільна) постійна комісія сільської ради або розробник проекту цього регуляторного акта.
V. Порядок здійснення регуляторної політики виконкомом сільської ради та Доброжанівським сільським головою
5.1. Розпорядження сільського голови, які є регуляторними актами, готуються та приймаються відповідно до вимог Закону.
5.2. Відстеження результативності рішень сільського голови, що є регуляторними актами, здійснюється виконкомом сільської ради в порядку, визначеному Законом.
5.3. Підготовка та прийняття регуляторних актів виконкому сільської ради здійснюється відповідно до вимог Закону та затвердженому Регламенту виконкому Доброжанівської сільської ради.
5.4. Сільська рада заслуховує щорічний звіт сільського голови про здійснення державної регуляторної політики виконкомом сільської ради в терміни й порядку, визначені Законом.
КРАЇНА
Доброжанівська сільська рада
Врадіївського району Миколаївської області
РІШЕННЯ
від 20 травня 2011 р. № 8 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про затвердження Плану роботи
сільської ради з підготовки проектів
регуляторних актів на 2011 рік
На підставі ст. 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити План роботи сільської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік (додається).
2. Виконавчому комітету Доброжанівської сільської ради (секретар виконкому Лисейко Н.Я.) забезпечити опублікування даного рішення в газеті «Вісник Врадіївщини» або розміщується на офіційній сторінці розробника проекту у мережі Інтернету в 10 денний термін із дня його прийняття.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, та фінансів.
Сільський голова О.Є.Власюк
У К Р А Ї Н А
ДОБРОЖАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВРАДІЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 20 травня 2011 року №10 VІ сесія шостого скликання
село Доброжанівка
Про надання в оренду земельних
ділянок до одного року
Розглянувши заяви громадян з клопотанням про надання земельних ділянок для ведення городництва, відповідно до пункту 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 12 розділу Х «Перехідних Положень» ст. 36 Земельного Кодексу України, статті 19 Закону України « Про землеустрій», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати в оренду терміном до одного року для городництва
земельні ділянки громадянам в межах Доброжанівської сільської ради:
Петренко Галина Михайлівна – 0,50 га. ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 59;
0,15 га. ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 32;
Чебанова Наталія Вікторівна - 0,42 га. ріллі в с. Доброжанівка вул. Перемоги, 18;
Гоманець Віктор Адамович - 0,15 га. ріллі в с. Новомиколаївське вул. Новоселів, 32;
Гоманець Віктор Адамович - 0,49 га. ріллі в с. Новомиколаївське вул. Центральна ,48;
Тодоренко Валентина Федорівна - 0,60 га. ріллі в с. Михайлівка вул. , 1 Травня, 1;
0,30 га. ріллі в с. Михайлівка вул. , Центральна , 15;
Тарган Світлана Карлівна- - 0,50 га. ріллі в с. Богемка вул. , Леніна, 23 ;
Нечепорук Віталій Миколайович - - 0,56 га. ріллі із земель резервного фонду с. Новоми-колаївське ;
Телюк Олег Петрович – 0.75 га ріллі в с. Богемка вул. , Леніна, 24 ;
Науменко Вячеслав Вікторович – 0.44 га ріллі в с. Доброжанівка, вул Леніна, 39;
0,32 га ріллі в с. Доброжанівка, вул Шкільна,4;
Шлапак Ольга Володимирівна – 0,56 га ріллі в с. Новомиколаївське вул. Новоселів, 24;
Танащук Валентина Семенівна – 0,50 га ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 56;
0,25 га ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 26;
Старанчук Світлана Юріївна - 0,30 га ріллі в с. Доброжанівка вул. Перемоги, 47;
Єрсак Людвиг Милославович – 0,40 га ріллі в с. Богемка вул. , Леніна, 63 ;
Маслєннікова Н.М - . 0.04 га ріллі в с. Новомиколаївське вул.
Солощук Іван Федорович – 0,40 га ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 15;
Дашук Наталія Володимирівна – 0,28 га ріллі в с. Доброжанівка вул. 1 Травня, 23;
Єлінек Олександр Вільгельмович – 0,49 га ріллі в с. Доброжанівка вул. Перемоги, 4;
Кусень Галина Михайлівна – 0,36 ріллі із земель резервного фонду с.Михайлівка;
Кусень Сергій Михайлович – 0,25. ріллі в с. Михайлівка вул. Тараненко,2;
Боляк ВІасиль Борисович – 0,25 га ріллі в с. Богемка вул. , Леніна, 41 ;
Приступа Вадим Анатолійович – 0,50 га ріллі із земель резервного фонду с.Богемка;
Зеленюк Раїса Михайлівна – 0,25 га ріллі із земель резервного фонду с.Новомиколаївське
Руссу Ігор Валентинович – 0,60 га ріллі в с. Михайлівка вул. 1 Травня, 29;
Жикол Ігор Васильович – 10,0 га ріллі із земель резервного фонду с.Богемка;
3,0 га га ріллі із земель резервного фонду с.Богемка;
Бережанський Михайло Миколайович – 0,50 га ріллі із земель резервного фонду с. Ми-хайлівка; 0,50 га ріллі в с. Михайлівка вул. Центральна,20;
0,41 га ріллі в с. Михайлівка вул. 1 Травня,5;
Фасій Олександр Володимирович - 0,48 га ріллі в с. Михайлівка вул. Центральна,12;
Москаленко Лідія Дмитрівна – 0,20 га ріллі із земель резервного фонду в с. Доброжанів-ка;
Бровко Віктор Олексанлрович – 0,56 га в с. Доброжанівка вул. І Травня, 61
Бороухіна Валентина Стратонівна – 0,85 га із земель резервного фонду в с. Доброжанів-ка;
Бережанська Людмила Миколаївна – 0,45 га с. Михайлівка , вул. Центральна,9
0,52 га с. Михайлівка , вул. Центральна,19
Тхоренко Василь Григорович – 0,40 га с.Доброжанівка вул. І Травня, 34
Власюк Сергій Іванович – 0,50 га с. Новомиколаївське вул. Центральна, 47
Ковальчук Тетяна Миколаївна – 0,30 в межах с. Михайлівка
0,15 га в межах села Доброжанівка
Петренко Борис Дмитрович – 0,35 га в с. Доброжанівка вул. Перемоги, 19
2. Землевпоряднику Москаленко А.Д. заключити договора оренди
земельних ділянок з вищевказаними громадянами.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань
агропромислового комплексу, земельних ресурсів та охорони навколишнього
середовища.
Сільський голова О.Є.Власюк