Аналіз регуляторного впливу проекту рішення
                                        Доброжанівської сільської ради
            «Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати
                                    комунального податку»

1.Опис проблеми
У зв'язку прийняттям Податкового кодексу України, який набув чинності з 01.01.2011 р., на виконання п.5 розділу XIX. Прикінцеві положення, Доброжанівській сільській раді необхідно забезпечити прийняття рішеня щодо затвердження Положення порядок обчислення та сплати  комунального податку»

2. Цілі державного регулювання
   Метою прийняття Доброжанівською сільською радою даного регуляторного акта є:
- забезпечення відповідних надходжень до сільського бюджету;
- забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо місцевих податків і зборів;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов'язаних зі справлянням обов'язкового місцевого збору
        Завданням запропонованого проекту рішення є: - встановлення розмірів сплати комунального податку в населених пунктах Доброжанівської сільської ради

3. Альтернативні способи досягнення цілі
Альтернативний спосіб вирішення проблеми відсутній.
Правове регулювання ґрунтується на загальнообов'язковості рішення сільської ради для виконання на території сільської ради, що передбачено Податковим кодексом України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

4. Опис механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначених проблем шляхом прийняття регуляторного акта
Згідно зі ст.7,10,12,267, п.5 розділу ХІХ Податкового кодексу України, ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцевим радам надано право самостійного встановлення розміру ставок місцевого обов'язкового збору - збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг.
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Доброжанівської сільської  ради "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати комунального податку»
Розробка вищезазначеного проекту рішення здійснювалась за принципами:
- доцільності,
- адекватності,
- прозорості,
- ефективності,
- передбачуваності,
- збалансованості.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог діючого законодавства, що регламентує розмір сплати комунального податкуна території сільської ради. Він максимально відповідає вимогам часу, стану та тим умовам, що склалися в населених пунктах і потребує затвердження Доброжанівською сільською радою.
В разі необхідності сільська рада матиме змогу вносити зміни та доповнення до даного проекту у відповідності до діючого законодавства та конкретних обставин.
Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.

6. Очікувані результати дії акта
У процесі практичної реалізації зазначеного рішення забезпечується наступне:

Таблиця вигод і витрат

Сфера впливу Вигоди Витрати
Органи місцевого самоврядування Забезпечення надходжень до сільського бюджету    Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з підготуванням регуляторного акта)
Юридичні особи, відділення філії та відокремлені підрозділи Гарантоване забезпечення належними умовами для забезпечення життєдіяльності сільської ради Комунального податку
Населення сільської ради Збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до бюджету сільської ради                   ---

7. Строк дії  регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта не обмежено у часі, оскільки його прийняття є загальнообов'язковим до застосування на території сільської ради та діє на широке коло суб'єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб-підприємців), їх відокремлених підрозділів.
         Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане.

8. Показники результативності регуляторного акта
Цільова група:
суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці), їх відокремлені підрозділи
Показники результативності:
Кількісні показники результативності акта – розмір надходжень від сплати до сільського бюджету
Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до бюджету сільської ради

9. Заходи з відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється постійною комісією з питань планування бюджету та фінансів

Сільський голова                                                                                   О.Є.Власюк